Telts ar saukli "Viss ir Norm.a" vērsīs apmeklētāju uzmanību, ka psihiskās veselības sarežģījumi mūs un apkārtējos cilvēkus var piemeklēt tikpat ierasti kā fiziskās veselības problēma, un šādās situācijās ir jāmeklē palīdzība.
Piektdien, 12. jūlijā un sestdien, 13. jūlijā teltī jebkurā brīdī apmeklētāji varēs satikt un aprunāties par sev svarīgiem mentālās veselības jautājumiem ar psihologiem un tikties ar garīgās veselības speciālistiem, kā arī satikt Pusaudžu resursu centra jauniešus, kas paši ir saskārušies ar dažādām grūtībām, un brīvā atmosfērā ir gatavi savā pieredzē dalīties. Tāpat jebkuram būs iespēja aizpildīt īpašu mentālās veselības risku testu, izspēlēt Lielbritānijā veidotu mācību aplikāciju, kas ļaus atpazīt un novērst pašnāvības riskus ģimenē, kā arī izmēģināt meditācijas aplikāciju.
Sestdien, 13. jūlijā teltī paredzēta īpaša izglītojoša programma. Plkst. 11.00 notiks pusaudžu garīgās veselības speciālistu lekcija par jauniešu mentālo veselību, plkst. 12.30 – praktiska meistardarbnīca, kā novērst jauniešu pašnāvības riskus, bet plkst. 14.00 – saruna par kopienas atbalsta nozīmi labas mentālās veselības uzturēšanai mūsdienu Latvijā. Diskusijā piedalīsies veselības ministre Ilze Viņķele, pusaudžu garīgās veselības speciālists Emīls Ūdris, atbalsta centra DIA+LOGS specialisti Agita Sēja un Vjačeslavs Šellars, kā arī Toms Grīvalds-Kalniņš – jaunietis, kurš ikdienā sadzīvo ar depresiju. Sarunu vadīs Pusaudžu resursu centra vadītājs Nils Konstantinovs.
Mentālās veselības telts programma pieejama arī Facebook īpaši tai izveidotā notikumā. https://www.facebook.com/events/2292583934326306/
Festivāls “Ogle” norisināsies Saukas dabas parkā, tajā uzstāsies Franco Franco, Singapūras Satīns, ansis, Double Faced Eels, Latgalīšu Reps, Artūrs Skutelis un citi. Biļetes: https://ej.uz/ogle-ieeja
Festivāla peļņa tiks ziedota organizācijām, kas ar strādā ar mentāla rakstura problēmām un palīdz cilvēkiem grūtībās.
Aktivitāte tiek īstenota Eiropas Sociālā fonda projektā „Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi”.